Sidevisninger i alt

fredag den 13. januar 2012

Ramt af vinterens milde pest.

Verdens bedste Villas er syg, men nu i bedring. For en tre dage siden var han helt slatten og feber-varm og blev meget begejstret over udsigten til IKKE at skulle i børnehave. Så det var jo fint. Nu er det sådan at han aldrig er helt træt og slatten, så han skal ligge i sengen og se film og sove. Sådan har det bare aldrig været med ham - han har en vilje, en stædighed og en smertetærskel i en klasse for sig. Faktisk er det sådan at, når pædagogerne (to gange på 2 år.) har hørt ham pive/græde lidt over noget, så har de sat et stort kryds i den indre kalender og fortalt det til os forældre: "Idag græd Villas faktisk en smule!"... Ja sådan er der så meget og når vi nu har fået lillesøster Viola (15 mrd.) så kan vi virkelig se, hvor meget han skiller sig ud, den unge mand.. Nå men det var jo slet ikke dagens historie - den gemmer vi til en anden gang.. Så de sidste dage har han været hjemme fra børnehave og har   tudset rundt, læst bøger og lagt puslespil med mig, bygget lego, leget med biler, puttet dukkerne, drillet katten og hvad han nu kunne få lyst til. Og her forleden, så skulle jeg sætte en film på til ham og så kommer han og siger."Mor, jeg elsker dig tit idag"... Så blev jeg jo lidt blød og meget taknemlig og så fik han lige et ekstra kys og karm - dem får han altså rigtig mange af!... Nu er han i bedring og så småt ved at kede sin røv ud af bukserne.

Og jeg skal indrømme, at jeg også går lidt rundt som en løve i bur. 11 dage uden mit shit; coke cola. Jeg er meget stolt over at stå i mod, men altså det vand og smoothie jeg indtager i stedet med gud ved hvor mange gulerødder, det er bare ikke det samme vel!? Tænk det skidt har jeg gået og drukket dag ud og dag ind i mange, mange år og endelig bliver der skiftet ud med vand i lange baner - min krop må da godtnok takke mig!

Lige nu danser Villas rundt og synger: "Skrue op for den lyd!!!!" Til musikken i radioen og hygger sig med det - godt hjulpet på vej af smoothie og en lille tur ud i det smukke solskin i haven.


Lige nu danser Villas rundt og synger: "Skrue op for den lyd!!!!" Til musikken i radioen og hygger sig med det - godt hjulpet på vej af smoothie og en lille tur ud i det smukke solskin i haven.


God weekend til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar