Sidevisninger i alt

lørdag den 7. januar 2012

Abstinenser, men stadig standhaftig!

Hovedpine... Jeg har undret mig over, at jeg har gået med en dum hovedpine de seneste dage. Har så fundet ud af at min cola-afvænning er ansvarlig for hovedpinen. Og nej piller hjælper ikke. Men det er ok, det er på retur og nu da jeg ved hvorfor hovedpinen er der, så må jeg jo betragte det som et sundhedstegn..

Kan kun tørt konstater at gulerødder og vand ikke kan erstatte sukker-trangen og jeg tror ikke det går at drikke smoothies og spise banan muffins og hjemmelavet is hele dagen bare for at komme cola-trangen til livs. Så ja, jeg lider lidt! Det siges at det tager 21 dage, at danne grundlaget for en ny vane og der er sgu´et pænt stykke endnu, meeeen jeg husker jo godt hvordan det var at stoppe med at ryge: det er de første dage der er de aller værste og hårdeste, og det må jeg minde mig selv om, hver gang jeg får lyst til at gribe bilnøglerne og drøne til købmanden efter skidtet. Pis pis pis!!!! Jeg syntes lige det gik så godt og det går vel også fint nok, det er bare nu min vilje der skal bære mig igennem og hvis jeg bestemmer mig for det - og det gør jeg! - så kan jeg for pokker da også stå imod. AAAAGRH!!!

Og ja, jeg ville sætte et foto på af en muffin og en gulerød (sikke en opfindsomhed!) men den førstnævnte er spist og jeg gider ikke glo på gulerødder nu, så i kan få et skide glas vand! Virkeligt kedeligt at glo på, men det føles godt at erstatte med cola og det er det eneste der tæller... Kameraet er med min mand på tur, kan jeg så tørt konstater, så indtil videre kan i tænke jer til det glas vand... ja sikke en fest hva!? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar