Sidevisninger i alt

søndag den 15. januar 2012

Naturen der er kommet bag på by-mennesket.


Jeg blev simpelthen nød til at skulle ud og nyde den smukke, lysende blå og klare himmel.. Og jeg er altså solgt til stang lakrids, når jeg ser nøgne træer strække sig mod himlen som disse. Syntes det er som en fin, bred skulptur. Jo der er også fin kunst her ude på landet! (Det har bare en lidt anden form end den jeg har været van til tidligere.)  Det er sjovt som naturen er krøbet ind under huden på mig, efter at være flyttet her ud, hvor mågerne vender.. Det kan også være det bare er alderen - who knows. Alle de år, hvor jeg som barn boede midt i smuk natur, sagde det mig intet - men måske tog jeg det bare for givet. I hvertfald er det først efter at jeg er kommet ud af Kbh og Aarhus og har nydt alle de kulturelle tilbud, at jeg rigtigt får øjnene op for den simple, smukke æstetik i naturen og den er helt gratis. Simple living!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar