Sidevisninger i alt

torsdag den 2. februar 2012

Sure opstød og omgangs-syge..

Jeg vil så gerne være positiv, men må indrømme at jeg pt. er en lille sur, sort sky, der i den grad trænger til at tanke positiv energi!!! Sagen er den at vi er ramt af omgangssyge.. Det startede i mandags da jeg vågnede med kvalme og tænkte; det var da underligt og næste ikke kunne få min morgenmad ned. Nå men det går jo nok over - afsted på job.. Og efter 3 timer på job, så måtte jeg søge ly på toilettet og kalde noget så eftertrykkeligt på ULRIK!!! Åh nej... Hjem i seng og være sølle og løbe frem og tilbage mellem toilet og seng/sofa. Så kom Villas hjem fra børnehave og så gik han igang med den samme tur. Pludselig havde Viola også tynd mave - hvilket hun stadig har og min mand Lars er lidt utilpas, men holder sig for god til den slags - siger han! Heldigvis er Villas og jeg nu raske, men jeg er ved at blive rigtig godt mør af mangel på søvn (hun vågner flere gange om natten og skal skiftes, bades, have rent tøj/sengetøj på.) og mangel på sjov og meningsfuld tid for mig selv..

I NEED SOME FUN!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg ser frem til en rask familie snart. Meget snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar