Sidevisninger i alt

fredag den 10. februar 2012

Velkommen selvtillid og farvel til min indre konflikskyhed!

Så var det i går jeg var til håndlæsning. Det mest overraskende var næsten, at jeg følte jeg vidst det meste på forhånd. Det tager jeg som et tegn på, at jeg kender mig selv rigtig godt og er blevet bedre til at lytte til og stole på mig selv.

Det har jeg så sandelig også brug for!!! De sidste dage har jeg måtte tale med store og skarpe bogstaver overfor kommunen. Kort fortalt, så er der nogle papirer vedr. Verdens bedste Villas, som vi har ventet på alt, alt, alt for længe.. De skulle have været sendt videre efter 14 dage og det er nu 4 mrd siden og det er først lykkes at modtage dem idag. Jeg har kimet dem ned, mailet, sendt smsér, lagt beskeder og jeg ved ikke hvad. Der skete først rigtig noget efter at jeg blev så gal, at jeg kontaktede chefen for afdelingen skriftligt og brokkede mig. Alt denne frustration har lært mig noget:

- at jeg skal være langt fremme i skoen, når det handler om vigtige papirer generalt!
- at nok skal jeg være mine livsværdier bevidst, tale pænt og ordentlig til andre, men jeg skal også være skarp og give rent besked, sige fra og fortælle, at bare fordi jeg taler pænt, så er det langt fra det samme som, at jeg lader mig træde på og stilles tilfreds med en sludder for en sladder!
- og ikke mindst, at det betaler sig at gå til toppen, så der sker noget frem for at være så afventende.
- og til min konfliktsky side: det føles bare så super fucking godt at sige fra og være skarp på sin egen kommunikation, så jeg kan hæve stemmen med god samvittighed, når det kræves!

Nu kysser jeg min indre konfliktsky trold farvel og godnat du!!!!!

Der er kommet en power woman frem i mig og hende kan jeg faktisk rigtig godt lide!!! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar