Sidevisninger i alt

onsdag den 8. februar 2012

Magi i luften!

Forleden blev jeg spurgt af min kusine om jeg ville have engle-besøg. Jeg sagde straks jatak! Sidste år fik jeg samme forespørgsel fra en veninde og der var jeg et heeelt andet sted og sagde straks "Nejtak du!" Og havde aldrig hørt om det før og var meget skeptisk og syntes simpelthen det var for flippet til mig. Men i år har jeg taget ja-hatten på. Jeg siger ja til udfordringer og nye oplevelser Jeg aner ikke hvad jeg rent faktsik har sagt ja til - jeg må hellere finde ud af det - for jeg har netop læst på mail, at de kommer på fredag og bliver 5 dage!!!
"Hey skat. Vi får gæster på fredag - og der bliver i 5 dage. Og det er ikke lige hvem som helst - det er engle, der skal hjælpe mig med 3 ønsker!" Øhhh jo, sagde Lars.. :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar