Sidevisninger i alt

onsdag den 9. november 2011

Så er hverdagen alligevel god nok..

I morgen tidlig, slå jeg hænderne sammen og udbryder: "Gudsketakoglov for dagplejen!".. Viola-rouladen har forlænget weekenden med 3 ekstra dage pga feber, der kommer og går. Og nok er hun en vidunderlig lille mundfuld af fryd, meeeen, det bliver nu alligevel godt at få en smag af hverdag igen - også selvom det bare er for en dag. Fredag holder vi nemlig fri - jeg skal passe min søde mor, der skal opereres og derfor har brug for min hjælp. Nu er jeg typen, der selv i en alder af 37 år, ringer til min mor, med svag stemme og siger: "moar - jeg er syyyyyg!" når influenza eller forkølelse slå mig ud. (ja man siger at mænd er sølle når de er syge - så bare kald mig en mand - jeg lider alligevel en smule af penismisundelse..) Så jeg glæder mig til at kunne gengælde og være der for min mor - så er jeg da lidt voksen ikke!???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar