Sidevisninger i alt

torsdag den 3. november 2011

-Og NU med billeder!!!!


Et billede siger mere end 1000 ord siger man jo. Og som visuelt tænkende menneske er jeg helt enig. Man siger også, at man ved at kikke på et hjems indretning, kan sige meget om hvem der bor der. Derfor viser jeg her fire billeder fra vores vægge. Et er malet af mig selv og handler om længslen efter storbyen. Et andet af min far, som han malede for mange år siden og som jeg husker fra min barndom. Det handler om jalouxi og det drama, der er oppe i en mands hovede da hans kone er til julefrokost. Et tredje af Onkel Kenneth (vores bonus onkel, som vi har taget til os, da han ikke selv har familie længere. Kenneth er ivrig multi kunstner og går på kunstskolen Bifrost i Randers - han har udstillet i Japan, Island, New York - you name it! og det sidste er et tryk af Henry Heerup og forestiller en ung Asger Jorn påvej mod sin hans store gennembrud i Paris (- dog ikke i nævnte rækkefølge..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar