Sidevisninger i alt

torsdag den 15. december 2011

Billedkunst.

Her er 6 malerier som står og gemmer sig inde i mit atelier. Nogle har været udstillet på divs. kunstforeninger, andre har jeg selv haft hængende i mit hjem.

2012 bliver et nyt og spændene år for min familie og jeg, som forhåbetlig skal flytte i det kommende år og skabe et nyt hjem og en ny tilværelse for os og derfor skiller vi os af med så meget som muligt af det gamle, så vi kan starte på en frisk med ny energi. Derfor sætter jeg disse malerier til salg. Hvis du får lyst til at byde på et af dem eller bare gerne vil vide mere, så kan du skrive til mig på adressen: catrine-emelie@hotmail.com

Alle billederne er malet med akryl og eller akvarel, samt farvekridt.

                                                   maleri nr. 1

Et rigtig vinter billede malet i 2008. Titlen: "Du drømmer". Papir billede. Professionelt indrammet med en fin metalramme, der ser godt ud i de fleste hjem.


                                                   maleri nr. 2

Endnu et vinter billede fra 2008 med titlen: "Du drømmer". Papir billede. som ovenstående..

                                         maleri nr. 3

Dette er en akvarel tegning med kridt. Selve tegningen er i A4 format og med indramning i træ. Meget fint poetisk lille værk.


                                         maleri nr. 4

Et meget flot og enkelt udtryk. Titlen er: "Uskyld". Akryl på lærrede.

                                       
                                          billede nr. 5

Akryl på lærrede. Som man måske kan fornemme er dette et abstrakt natur motiv med et træ som fokus punkt. Det var en vinter hvor jeg forelskede mig vildt i naturen og især i træer, kort efter at vi var flyttet på landet. Som storbymenneske har jeg ellers ikke været den store natur elsker, men naturen kan noget helt andet end byen - der kan jeg finde roen i mig selv. Og som det visuelle menneske jeg er, så fik jeg øjnene op for alle de fine og unikke detalje-rigdomme som naturen fremviser overalt.


                                                   billede nr. 6

Dette lille billede handler om energi. Den røde farve er der en meget stærk kraft i, som jeg elsker og ofte maler med. Den repræsenter varme, vilje og mod! Lyset - det hvide felt - er symbolet for ånd/sjæl..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar