Sidevisninger i alt

søndag den 9. oktober 2011

Ordnung muss sein!

To-do-listen er lang som sommeren var kort og energien er kun til sofa-hygge, læsning og general dovenskab og velfortjent afslapning - det er søndag og jeg er alene med ungerne og et hus der sejler og jeg mener SEJLER i rod! Man behøver ikke være Feng Shui ekspert for at mærke, at det ikke er helt godt, men jeg orker ikke løbe rundt og rydde op hele tiden - jeg vil have fri. Giv mig dog fri!!!! Jeg tæller ned til efterårsferien, hvor jeg stikker af 3 dage fra mand og børn og tager i sommerhus med pigerne fra mødregruppen - vi skal dase og hygge og bare følge vores egen lyst - der blir ikke meget husmor og ordnung muss sein den uge (hvornår var det liiiige der egetlig var alt den orden - jeg er ude i ren ønske-tænkning nu!!) JEG GLÆDER MIG!!!! Kan jeg ikke bare skruen tiden frem!??? Hvis jeg nu lægger mig i sengen med dynen over hovedet, så er der måske ingen der opdager, at jeg mangler - drømmer igen!..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar